Μαμά

9 χρήσιμα tips για μια υγιή εγκυμοσύνη

Το μητρικό ένστικτο ενεργοποιείται από την πρώτη στιγμή που μαθαίνετε πως είστε έγκυος καθώς η επιθυμία να φροντίσετε το αναπτυσσόμενο μωρό σας γίνεται όλο και πιο έντονη.

Ενώ η πρόθεση για μια υγιή εγκυμοσύνη είναι ξεκάθαρη, το να ανακαλύψετε τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε στο «σωστό δρόμο» δεν είναι πάντα εύκολο.

1. Οδοντιατρικό καθαρισμός

Τα δόντια σας μπορεί να μην είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεστε όταν είστε έγκυος, αλλά οι αυξημένες ορμόνες μπορούν να αυξήσουν την πλάκα (το στρώμα βακτηρίων) στα δόντια σας.

Η διατήρηση καλής οδοντικής υγιεινής στο σπίτι και η επίσκεψη στον οδοντίατρό σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι εξαιρετικά σημαντική.

Έρευνες έχουν διαπιστώσει σύνδεση μεταξύ της νόσου των ούλων και του πρόωρου τοκετού με χαμηλό βάρος γέννησης. Φροντίζετε, λοιπόν, πολύ καλά τα δόντια όσο και τα ούλα σας.

2. Ισορροπημένη διατροφή

Όταν είστε έγκυος, δεν τρώτε απλώς για δύο – καταναλώνετε επίσης τις βιταμίνες και τα μέταλλα για δύο! Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά , και σκεφτείτε να συμπληρώσετε τη διατροφή σας με μια προγεννητική βιταμίνη.

3. Αντηλιακό

Η «μάσκα της εγκυμοσύνης», κλινικά γνωστή ως μέλασμα, είναι μια κατάσταση που αντιμετωπίζει το 50% έως 75% των γυναικών. Πρόκειται για μια ειδική μορφή υπερμελάγχρωσης.

Συνήθως προκαλείται από την αύξηση των οιστρογόνων αλλά ίσως να μην γνωρίζετε ότι η κατάσταση επιδεινώνεται από την έκθεση στον ήλιο . Γι’ αυτό είναι πιο σημαντικό από ποτέ να εντάξετε το αντηλιακό στην καθημερινή σας ρουτίνα.

4. Μικρά γεύματα

Οι ορμόνες της εγκυμοσύνης διαταράσσουν και πάλι τα πράγματα προκαλώντας χαλάρωση του κατώτερου οισοφαγικού σφιγκτήρα (της μυϊκής βαλβίδας μεταξύ του στομάχου και του οισοφάγου ), επιτρέποντας στα οξέα του στομάχου να ρέουν πίσω στον οισοφάγο. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερες από τις μισές εγκύους θα παρουσιάσουν καούρα.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για να καταπολεμήσετε την καούρα. Οι γιατροί συνιστούν να τρώτε πολλά μικρά γεύματα κάθε μέρα. Αποφύγετε τα τηγανητά, πικάντικα ή πλούσια (λιπαρά) τρόφιμα και προσπαθήστε να μην ξαπλώνετε αμέσως μετά το φαγητό.

5. Ενυδάτωση

Μην φεύγετε από το σπίτι χωρίς ένα παγούρι με νερό! Θα χρειαστείτε περισσότερο νερό από τον μέσο άνθρωπο, καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στην υγιή ανάπτυξη του μωρού σας. Πίνετε φιλτραρισμένο νερό όταν είναι δυνατόν για να αποφύγετε τον μόλυβδο, τους μικροοργανισμούς, τα βακτήρια και άλλες τοξίνες.

6. Τακτική σκηση

Επικεντρωθείτε σε ασκήσεις κινητικότητας της λεκάνης, όπως οι κλίσεις της λεκάνης, οι πυελικοί κύκλοι και οι γέφυρες. Όταν αυτές συνδυάζονται με σωστή αναπνοή, δημιουργούν μια καλύτερη σχέση μεταξύ των κοιλιακών μυών και των μυών του πυελικού εδάφους.

7. Κατανάλωση τζίντζερ

Το τζίντζερ, θεωρείται superfood λόγω των πολυάριθμων οφελών του για την υγεία.

Βοηθά στην ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος, ανακουφίζει από τη ναυτία της πρωινής αδιαθεσίας και μπορεί να βοηθήσει να διατηρηθούν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα υπό έλεγχο.

8. Καθημερινό ημερολόγιο

Οι εννέα μήνες που προηγούνται της άφιξης του μωρού σας μπορεί να είναι συγκλονιστικοί και αυτό το τελετουργικό μπορεί να σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε και να επεξεργαστείτε ό,τι μπορεί να νιώθετε.

Είναι, επίσης, μια εξαιρετική στρατηγική για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η διατροφή, οι καθημερινές δραστηριότητες και η ρουτίνα του δέρματός σας επηρεάζουν την υγεία σας.

9. Υγιεινές συνήθειες

Το πιο εύκολο πράγμα που μπορείτε να κάνετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι να διατηρήσετε τις υγιεινές συνήθειες που ήδη έχετε.

Το παλιό ρητό για «το φαγητό για δύο» μπορεί να ακούγεται υπέροχο, αλλά το σώμα σας δεν χρειάζεται διπλάσιες θερμίδες. Οι οδηγίες ποικίλλουν, οπότε μιλήστε με τη/ το γιατρό σας για το τι σας συστήνει κατά τη διάρκεια κάθε τριμήνου.

Αν έχετε συνηθίσει σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής , προσπαθήστε να το διατηρήσετε, ακόμη και αν χρειαστεί να το προσαρμόσετε. Και το πιο σημαντικό, ακούστε πάντα το σώμα σας!

Πηγή: tinybeans.com


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *